Ekonomi

İlk Üç Ayda 2,5 Milyon Kullanıcı Yemeksepeti Club’a Katıldı

Yemeksepeti, eğlendiren ve kazandıran kullanıcı sadakat programı Yemeksepeti Club’ın ilk çeyrek sonuçlarını açıkladı. Kullanıcıların görevlerle YemekPuan kazanmasını ve indirim kuponu kazanmasını sağlayan program, üç ay gibi kısa bir sürede 2,5 milyon katılımcıya ulaştı. Yemeksepeti Club’a katılan milyonlarca kullanıcı en az bir görevi tamamlayarak kupon bakiyesine çevrilebilecek puan ödülleri kazandı.

Türkiye’de hızlı ticaretin öncüsü Yemeksepeti’nin başlattığı kullanıcı sadakat programı “Yemeksepeti Club”ın ilk çeyrek sonuçları 1 Mart’ta açıklandı. Bu program sayesinde kullanıcılar görevlerini yerine getirerek YemekPuanları kazanabiliyor ve bu puanları ödül mağazasında indirim kuponuna çevirerek market ve yemek siparişlerinde kullanabiliyor.

Yemeksepeti Club bilgilerinde dikkat çeken detaylar

Kullanıcılar, görevlerle ilgili siparişlerini tamamladığında Yemeksepeti Club avantajlarından yararlanabiliyor. Kuponlar, yemek siparişlerinde online kredi kartı ödemeleri ile kullanılabilirken, kapıda ödemeyi tercih eden kullanıcılar, tüm restoranlarda, tüm ödeme şekillerinde ve tüm teslimat yöntemlerinde, yemek ve market siparişlerinde puan kazanma şansına sahiptir. görev türü.

İlk gelen bilgilere göre Yemeksepeti Club görevleri, kullanıcıların sipariş sıklığını bariz bir şekilde artırmasıyla öne çıkıyor. Kullanıcıların farklı eğilimlerini de ortaya koyan Yemeksepeti Club’ın en sadık kullanıcısı 164 sipariş verirken, en çok puan toplayan kullanıcı 1035 puan ve en çok puan çeviren kullanıcı 1.000 puan ile kupon kazandı.

Mutfak tercihleri ​​ve kentsel dağılım

Ayrıca Yemeksepeti Club sadakat programının farklı mutfaklara ve restoran çeşitlerine olan ilgiyi arttırdığı gözlemlendi. En çok sipariş alan 5 mutfak sırasıyla burger, kebap & Türk mutfağı, pizza, tavuk ve döner oldu.

Ayrıca Yemeksepeti Club’ın coğrafi yayılımı dikkat çekicidir. İstanbul, Ankara ve İzmir’den sonra en çok Yemeksepeti Club siparişi verilen iller sırasıyla Antalya, Bursa, Kocaeli, Muğla ve Adana oldu. Bu sonuçlar Yemeksepeti Club’ın tüm Türkiye’de geniş bir kullanıcı kitlesine hitap ettiğini göstermektedir.

Paket servis performansı ve gelecek hedefleri

Bir diğer değerli performans göstergesi ise Teslim Al siparişleri için verilen görevlerle ortaya çıktı. 1 Nisan’dan 10 Mayıs ortasına kadar gerçekleştirilen Yemeksepeti Club misyonları, Al-Al siparişlerinde %15’ten fazla artış sağladı. Gel-Get ve yer keşfi gibi keşif görevi konseptlerinin önümüzdeki dönemde yeni ve daha zengin bir versiyonla hayata döndürülmesi planlanıyor.

Üye restoranlarda geçerli olan indirim ve avantajlardan yararlanma imkanı da sunan Gel-Al hizmeti sayesinde Yemeksepeti kullanıcıları seçtikleri adrese yakın üye restoranlardan sipariş vererek yemeklerini kendileri alabiliyor.

Yemeksepeti Market siparişleri de kazanan Yemeksepeti Club, gelecek planları çerçevesinde çeşitliliği artırmak zorunda. Bu noktada Yemeksepeti Mahalle entegrasyonu ve zincir restoranlara özel işyerlerinin açılması planlanıyor.

Yemeksepeti’nin pazardaki konumunu güçlendiriyor

Yemeksepeti Club sadakat programı, kullanıcıların yemek siparişi verirken kupon kazanmasını sağlayarak sadakati artırmayı ve yeni hizmetleri benimsemeyi amaçlamaktadır. Kapsamlı istatistikler ve gelecek planları, Yemeksepeti’nin kullanıcı deneyimini sürekli iyileştirme ve sektördeki lider konumunu sürdürme kararlılığını göstermektedir.

Programın gelecekte daha fazla kullanıcı çekeceği ve mevcut kullanıcıların bağlılığını artırarak Yemeksepeti’nin pazardaki konumunu daha da güçlendireceği öngörülmektedir. Programı her zaman kullanıcı geri bildirimlerini dikkate alarak uyarlamayı hedefleyen Yemeksepeti, Yemeksepeti Club sadakat programının daima büyümesini ve gelişmesini sağlamayı hedeflemektedir.

Yemeksepeti Club kullanıcı sadakat programının önümüzdeki dönemde milyonlarca kullanıcıya milyonlarca kupon ve farklı fırsatlardan yararlanma şansı sunması beklenmektedir.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

habermilas.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu